313 PREGNANCY TIPS AND STAGES 740X400

Είναι καταπληκτικό να είσαι έγκυος. Κατά τη διάρκεια των 40 εβδομάδων του ημερολογίου της εγκυμοσύνης το σώμα σας βιώνει απίστευτες αλλαγές. Διαβάστε τι πρέπει να περιμένετε στη διάρκεια των τριών σταδίων της εγκυμοσύνης (τρίμηνα) μάθετε κάποιες καλές συμβουλές για να διατηρείστε εσείς και το μωρό σας υγιείς.
Εάν δεν είστε σίγουρη για την εβδομάδα της εγκυμοσύνης σας, κατεβάστε τώρα τον Υπολογιστή Εγκυμοσύνης. 

Πρώτο Τρίμηνο (εβδομάδες 1-12)

Συμβαίνουν τώρα πολλά μέσα στο σώμα σας. Τα πάντα επάνω σας αρχίζουν να ανακαλύπτουν τι σημαίνει να είσαι έγκυος. Αυτό περιλαμβάνει:

  • Εξαιρετική κόπωση 
  • Πρωινή Αδιαθεσία 
  • Ευαίσθητο ή πρησμένο στήθος 
  • Ακατάσχετη επιθυμία για φαγητό 
  • Μεταβολές στη διάθεση 
  • Αύξηση βάρους

Δεύτερο Τρίμηνο (εβδομάδες 13-28)

Ενδεχομένως αυτό το τρίμηνο να σας φανεί ευκολότερο από το πρώτο. Καθώς η πρωινή αδιαθεσία και η κόπωση εξασθενούν, θα αρχίσει να φαίνεται περισσότερο η κοιλία σας. Σύντομα, θα νιώσετε το μωρό σας να κουνιέται.

Θα έχετε επίσης:

  • Πόνους στην πλάτη, την κοιλιά και τη βουβωνική χώρα
  • Ραγάδες
  • Μούδιασμα ή αίσθηση μυρμηγκιάσματος στα χέρια
  • Ελαφρύ πρήξιμο των αστραγάλων, των δακτύλων και του προσώπου

Τρίτο Τρίμηνο (εβδομάδες 29-40)

Πλέον θα έχετε κοιλία στο μέγεθος μιας μπάλας ποδοσφαίρου. Θα αισθάνεστε δυσφορία καθώς το μωρό θα πιέζει τα όργανά σας. Παράλληλα με την ανάγκη να πηγαίνετε συχνότερα στην τουαλέτα, θα παρατηρήσετε επίσης:

  • Δύσπνοια 
  • Πιο έντονο πρήξιμο των αστραγάλων, των δακτύλων και του προσώπου (Σε περίπτωση που είναι υπερβολικό, επικοινωνήστε αμέσως με τον ιατρό σας) 
  • Ευαίσθητο στήθος, από το οποίο μπορεί να διαρρεύσει ένα υδατώδες υγρό σαν γάλα (πρωτόγαλα) 
  • Προβλήματα στον ύπνο
  • Κορυφαίες συμβουλές για την πρόληψη των ασθενών κατά την εγκυμοσύνη
  • Μην αγνοείτε τις αλλαγές στο σώμα σας - ένας μικρός άνθρωπος μεγαλώνει μέσα σας. Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές για την εγκυμοσύνη για να πραγματοποιήσετε και εσείς επίσης κάποιες αλλαγές:
  • Πηγαίνετε στο κρεβάτι νωρίτερα και κοιμηθείτε περισσότερο (ενώ μπορείτε!) Να έχετε ένα υγιεινό και θρεπτικό διαιτολόγιο 
  • Αποφύγετε τα μη παστεριωμένα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα μουχλιασμένα τυριά, τα κρύα κρέατα και τα μελάτα αυγά που ενδέχεται να περιέχουν βακτηρίδια. Συμβουλευτείτε το γιατρό σας για τον πλήρη κατάλογο των τροφών που πρέπει να αποφεύγετε. 
  • Πάρτε συμπληρώματα φολικού οξέος μέχρι τη 12η εβδομάδα της εγκυμοσύνης που θα σας βοηθήσουν να προλάβετε τη γέννηση του μωρού με επιβλαβείς καταστάσεις. 
  • Αποφεύγετε τα περιττώματα από τις γάτες καθώς περιέχουν έναν οργανισμό που μπορεί να προκαλέσει τοξοπλάσμωση (μία μόλυνση η οποία, σε οξείες περιπτώσεις, μπορεί να προκαλέσει σοβαρή ζημία στα μάτια και τον εγκέφαλο του μωρού). 
  • Καθαρίζετε και απολυμαίνετε τις επιφάνειες που αγγίζονται τακτικά σε όλο το σπί με το Καθαριστικό Σπρέι Επιφανειών ή τα Μαντηλάκια Καθαρισμού Επιφανειών της Dettol που εξουδετερώνουν το 99,9% των μικροβίων 
  • Πλένετε τα χέρια σας συχνά με σαπούνι και νερό

Απολαύστε την κάθε στιγμή στο ημερολόγιο της εγκυμοσύνης - ο χρόνος θα περάσει σύντομα.